Hlavním tématem kampaně Mezinárodní ceny vévody z Edinburghu (DofE), která vznikla ve spolupráci s Karlem Kovářem (Kovy), je každodenní hrdinství. Na kampani se podílel marketingový stratég Martin Ježek a umělec, režisér, Jakub Jahn, který mimo jiné stojí například za nedávným úspěšným spotem neziskové organizace Svoboda zvířat, nebo tanečním filmem New normal v produkci souboru Laterna Magika pro Národní divadlo.
Pro téma každodenního hrdinství se realizační tým rozhodl proto, že právě v těžkých dobách, které mladí lidé za poslední měsíce a roky zažívají, je potřeba dát jim obsah, který poskytne pomocnou ruku a podpoří je. Dá mladým motivaci pracovat na sobě, nastavit si pravidelné aktivity, nevzdat se, a vytrvat. Inspiruje je k tomu pomáhat lidem kolem sebe, šířit dobro, měnit svět. To vše prostřednictvím DofE, jakožto programu neformálního vzdělávání. A právě o tom je nová kampaň Hrdinové každého dne.
Kovy v ní vystupuje jako průvodce, který mladé lidi provádí konceptem hrdinství a vysvětluje jim, jak se i oni mohou stát hrdiny každého dne. Záběry na Kovyho se prolínají se vstupy účastníků programu DofE, kteří útržkovitě sdělují, co jim účast v programu dala do života. Celý koncept se nese v duchu výzvy, adrenalinu, odhodlání.
DofE kampaň spouští na svých sociálních sítích, skrze platformy Ámos na školách po celém Česku i prostřednictvím outdoorové reklamy, kterou jim umožnila Nadace BigMedia, spol. s. r. o.
SLEDUJTE VIDEO ZDE.