Často kladené otázky - FAQ na Online Book Recording (ORB)
1. Národní centrum zamítlo schválení účastníka. Co mám dělat?
Ujistěte se, že má účastník u každé aktivity hodnocení od hodnotitele. Bez něj bohužel úroveň nemůžeme schválit. Pokud hodnocení u některé aktivity chybí, je potřeba vrátit úroveň do stavu „probíhá“, poté v horním panelu dané aktivity vrátit aktivitu do stavu “probíhá” a následně zpět do stavu “schválení hodnotitele”. Hodnotiteli se zašle email, ve kterém musí hodnocení doplnit.
2. Nejde mi přiřadit účastník k expedici.
Ujistěte se, že účastník nemá přiřazenou již jinou expedici. V tom případě musíte účastníka odstranit ze staré expedice a přiřadit ho k nové.
3. Chtěl/a bych přiřadit účastníka z jiného DofE centra k naší expedici. Jak to mám udělat?
V tomto případě je potřeba se obrátit na orb@dofe.cz nebo využít kontaktní formulář níže na této stránce. Do emailu nebo formuáře vyplňte jméno a příjmení účastníka, email účastníka a ID expedice, ke které ho chcete přiřadit. Nejde to udělat manuálně.
4. Chtěl/a bych přiřadit účastníka z jiného DofE centra k naší expedici. Účastníci mají různé úrovně.
V tomto případě nás kontaktujte na email orb@dofe.cz s ID expedice a jménem účastníka společně s jeho DofE centrem. Účastníka k expedici následně přiřadíme.
5. Nejde mi odeslat úroveň ke schválení Národním centrem z důvodu, že nemám vše doplněné.
Musíte se ujistit, že má účastník v pořádku dokončenou a zhodnocenou každou aktivitu. Také je potřeba, aby měl účastník zadanou cvičnou expedici v ORB, a to i přes to, že není povinná – účastník na tuto expedici nemusí, tudíž stačí založit pouze virtuální cvičnou expedici v ORB.
6. Účastník má již delší dobu splněné všechny aktivity, ale stále nemá schválenou úroveň.
Ujistěte se, že má účastník vše v pořádku schválené a to včetně celé úrovně, kterou musí zaslat sám ke schválení vedoucímu. Po schválení vedoucím nastává proces schválení národním centrem. Toto schválení netrvá déle jak týden od odeslání žádosti ke schválení.
7. Nemohu najít účastníka ve svém seznamu účastníků v ORB.
Nejvíce pravděpodobné je, že byl účastník archivovaný a nebude se vám zobrazovat mezi aktivními. V tomto případě je potřeba nastavit filtr na všechny účastníky místo na pouze aktivní.
8. Účastníkovi nejde zaplatit skrz odkaz, který dostal e-mailem.
V takovém případě je potřeba se přihlásit do ORB přes počítač a webový prohlížeč na účastnický účet. Po přihlášení se účastníkovi zobrazí okno s odkazem na platební bránu.