Často kladené otázky - FAQ na Online Book Recording (ORB) 

  • Národní centrum zamítlo schválení účastníka. Co mám dělat?

    Ujistěte se, že má účastník u každé aktivity hodnocení od hodnotitele. Bez něj bohužel úroveň nemůžeme schválit. Pokud hodnocení u některé aktivity chybí, je potřeba vrátit úroveň do stavu „probíhá“, poté v horním panelu dané aktivity vrátit aktivitu do stavu “probíhá” a následně zpět do stavu “schválení hodnotitele”. Hodnotiteli se zašle email, ve kterém musí hodnocení doplnit.

  • Nejde mi přiřadit účastník k expedici.

    Ujistěte se, že účastník nemá přiřazenou již jinou expedici. V tom případě musíte účastníka odstranit ze staré expedice a přiřadit ho k nové.

  • Chtěl/a bych přiřadit účastníka z jiného DofE centra k naší expedici. Jak to mám udělat?

    V tomto případě je potřeba se obrátit na orb@dofe.cz nebo využít kontaktní formulář níže na této stránce. Do emailu nebo formuáře vyplňte jméno a příjmení účastníka, email účastníka a ID expedice, ke které ho chcete přiřadit. Nejde to udělat manuálně.

  • Chtěl/a bych přiřadit účastníka z jiného DofE centra k naší expedici. Účastníci mají různé úrovně.

    x

  • Při registraci do DofE programu na účastníky vyskakuje ukrajinská stránka s dotazy.

    Tuto stránku prosím nevyplňujte. Jediné, co je potřeba udělat, je stránku přeskočit pomocí tlačítka „Pokračovat“, a pokračovat v registraci.

  • Nejde mi odeslat úroveň ke schválení Národním centrem z důvodu, že nemám vše doplněné.

    Musíte se ujistit, že má účastník v pořádku dokončenou a zhodnocenou každou aktivitu. Také je potřeba, aby měl účastník zadanou cvičnou expedici v ORB, a to i přes to, že není povinná – účastník na tuto expedici nemusí, tudíž stačí založit pouze virtuální cvičnou expedici v ORB.

  • Účastník má již delší dobu splněné všechny aktivity, ale stále nemá schválenou úroveň.

    Ujistěte se, že má účastník vše v pořádku schválené a to včetně celé úrovně, kterou musí zaslat sám ke schválení vedoucímu. Po schválení vedoucím nastává proces schválení národním centrem. Toto schválení netrvá déle jak týden od odeslání žádosti ke schválení.

  • Nemohu najít účastníka ve svém seznamu účastníků v ORB.

    Nejvíce pravděpodobné je, že byl účastník archivovaný a nebude se vám zobrazovat mezi aktivními. V tomto případě je potřeba nastavit filtr na všechny účastníky místo na pouze aktivní.

  • Účastníkovi nejde zaplatit skrz odkaz, který dostal e-mailem.

    V takovém případě je potřeba se přihlásit do ORB přes počítač a webový prohlížeč na účastnický účet. Po přihlášení se účastníkovi zobrazí okno s odkazem na platební bránu.

We apologize if our English is not perfect. Our pages are automatically translated using DEEPL Translator. If you notice any mistakes, please email us at marketing@dofe.cz, and we will address them promptly.

close