Často kladené otázky - FAQ na Online Book Recording (ORB) 

Ujistěte se, že má účastník u každé aktivity hodnocení od hodnotitele. Bez něj bohužel úroveň nemůžeme schválit. Pokud hodnocení u některé aktivity chybí, je potřeba vrátit úroveň do stavu „probíhá“, poté v horním panelu dané aktivity vrátit aktivitu do stavu “probíhá” a následně zpět do stavu “schválení hodnotitele”. Hodnotiteli se zašle email, ve kterém musí hodnocení doplnit.

Ujistěte se, že účastník nemá přiřazenou již jinou expedici. V tom případě musíte účastníka odstranit ze staré expedice a přiřadit ho k nové.

V tomto případě je potřeba se obrátit na orb@dofe.cz nebo využít kontaktní formulář níže na této stránce. Do emailu nebo formuáře vyplňte jméno a příjmení účastníka, email účastníka a ID expedice, ke které ho chcete přiřadit. Nejde to udělat manuálně.

V tomto případě nás kontaktujte na email orb@dofe.cz s ID expedice a jménem účastníka společně s jeho DofE centrem. Účastníka k expedici následně přiřadíme.

Musíte se ujistit, že má účastník v pořádku dokončenou a zhodnocenou každou aktivitu. Také je potřeba, aby měl účastník zadanou cvičnou expedici v ORB, a to i přes to, že není povinná – účastník na tuto expedici nemusí, tudíž stačí založit pouze virtuální cvičnou expedici v ORB.

Ujistěte se, že má účastník vše v pořádku schválené a to včetně celé úrovně, kterou musí zaslat sám ke schválení vedoucímu. Po schválení vedoucím nastává proces schválení národním centrem. Toto schválení netrvá déle jak týden od odeslání žádosti ke schválení.

Nejvíce pravděpodobné je, že byl účastník archivovaný a nebude se vám zobrazovat mezi aktivními. V tomto případě je potřeba nastavit filtr na všechny účastníky místo na pouze aktivní.

V takovém případě je potřeba se přihlásit do ORB přes počítač a webový prohlížeč na účastnický účet. Po přihlášení se účastníkovi zobrazí okno s odkazem na platební bránu.

Koordinátor ORB aplikace:

Jakub Draštík

We apologize if our English is not perfect. Our pages are automatically translated using DEEPL Translator. If you notice any mistakes, please email us at marketing@dofe.cz, and we will address them promptly.

close