Online Record Book (ORB) je systém pro administraci aktivit v DofE. Dá se používat jako mobilní aplikace, ale také prostřednictvím webové platformy www.onlinerecordbook.org.
Všechny údaje se navzájem propisují a systémy jsou provázané. Návodná videa, která vysvětlí práci s ORB, jsou na našem YouTube kanále ZDE.
Aplikace je dostupná v českém i anglickém jazyce.
Podívejte se zde na aktualizaci ORB platnou od 24. 8. 2020.
FAQ
Na jakých systémech mobilní aplikace ORB funguje?
Momentálně mobilní aplikace funguje na systému Android a iOS.
Co dělat, pokud nevlastním smartphone?
ORB nabízí také možnost přihlášení se přes webovou platformu, takže pokud nevlastníš smartphone, nic se neděje. Prostě nebudeš využívat mobilní aplikaci, ale webový přístup (https://www.onlinerecordbook.org/).
Jak probíhá registrace do aplikace?
Vedoucí:
Pokud jste nový vedoucí, registrujte se pomocí registračního formuláře na: https://www.onlinerecordbook.org/. Koordinátor Místního centra DofE musí schválit vaši registraci.
Účastníci:
Pokud jsi nový účastník, registruj se pomocí registračního formuláře na: https://www.onlinerecordbook.org/ . Vedoucí DofE pak ještě musí schválit tvoji registraci.
V případě jakýchkoliv dotazů nebo problémů s aplikací se obrať na svého DofE vedoucího. Vedoucí a koordinátoři se mohou obrátit na příslušného regionálního manažera (kontakt najdete zde).
Jak probíhá spolupráce s vedoucím v aplikaci?
Vedoucí může kdykoliv kontrolovat tvé aktivity a sledovat, jak se ti v programu daří. Stejně tak tě v rámci systému ORB může upozornit, že se mu něco nezdá na některém z tvých záznamů a že potřebuje další vysvětlení. O takové situaci se dozvíš pomocí upozornění (notifikací), které se ti díky aplikaci objeví v mobilu. Vždy když začínáš novou aktivitu v jakékoliv úrovni, vedoucí musí nejdříve schválit tuto aktivitu a tebou stanovený cíl. Stejně tak musí vedoucí schválit, když celou aktivitu dokončíš. Posledním důležitým milníkem spolupráce vedoucího a účastníka je schválení dokončení celé úrovně. Potom už na tebe čeká slavnostní ceremonie.
Při zakládání studenta byl špatně zadán e-mail a po jeho změně už účastníkovi nedošel registrační e-mail. Co mám dělat?
Správné znění e-mailu může vedoucí upravit v systému, může zde také znovu odeslat registrační mail.
Můžu smazat neaktivního účastníka z aplikace?
Neaktivního účastníka nemažte, označte jej pouze jako neaktivního.