Online Record Book (ORB) je systém pro administraci aktivit v DofE. Dá se používat jako mobilní aplikace, ale také prostřednictvím webové platformy www.onlinerecordbook.org.
Všechny údaje se navzájem propisují a systémy jsou provázané. Návodná videa, která vysvětlí práci s ORB, jsou na našem YouTube kanále ZDE.
Aplikace je dostupná v českém i anglickém jazyce.

Podívejte se zde na aktualizaci ORB platnou od 24. 8. 2020. 

FAQ

Na jakých systémech mobilní aplikace ORB funguje?

Momentálně mobilní aplikace funguje na systému Android a iOS.

Co dělat, pokud nevlastním smartphone?

ORB nabízí také možnost přihlášení se přes webovou platformu, takže pokud nevlastníš smartphone, nic se neděje. Prostě nebudeš využívat mobilní aplikaci, ale webový přístup (https://www.onlinerecordbook.org/).

Jak probíhá registrace do aplikace?

Vedoucí:

Pokud jste nový vedoucí, registrujte se pomocí registračního formuláře na: https://www.onlinerecordbook.org/. Koordinátor Místního centra DofE musí schválit vaši registraci.

Účastníci:

Pokud jsi nový účastník, registruj se pomocí registračního formuláře na: https://www.onlinerecordbook.org/ . Vedoucí DofE pak ještě musí schválit tvoji registraci.

V případě jakýchkoliv dotazů nebo problémů s aplikací se obrať na svého DofE vedoucího. Vedoucí a koordinátoři se mohou obrátit na příslušného regionálního manažera (kontakt najdete zde).

Jak probíhá spolupráce s vedoucím v aplikaci?

Vedoucí může kdykoliv kontrolovat tvé aktivity a sledovat, jak se ti v programu daří. Stejně tak tě v rámci systému ORB může upozornit, že se mu něco nezdá na některém z tvých záznamů a že potřebuje další vysvětlení. O takové situaci se dozvíš pomocí upozornění (notifikací), které se ti díky aplikaci objeví v mobilu. Vždy když začínáš novou aktivitu v jakékoliv úrovni, vedoucí musí nejdříve schválit tuto aktivitu a tebou stanovený cíl. Stejně tak musí vedoucí schválit, když celou aktivitu dokončíš. Posledním důležitým milníkem spolupráce vedoucího a účastníka je schválení dokončení celé úrovně. Potom už na tebe čeká slavnostní ceremonie.

Při zakládání studenta byl špatně zadán e-mail a po jeho změně už účastníkovi nedošel registrační e-mail. Co mám dělat?

Správné znění e-mailu může vedoucí upravit v systému, může zde také znovu odeslat registrační mail.

Můžu smazat neaktivního účastníka z aplikace?

Neaktivního účastníka nemažte, označte jej pouze jako neaktivního.

Náhled aplikaceAplikace web

We apologize if our English is not perfect. Our pages are automatically translated using DEEPL Translator. If you notice any mistakes, please email us at marketing@dofe.cz, and we will address them promptly.

close